akarmi2

akarmi2

Feszültség

2011. január 30. - Missred

 

Az utóbbi hetek elég feszesek voltak odabent. Év vége, leltár, határidős munkák, határidők betartatása, selejtezési eljárás utánkövetés, jegyzőkönyvezés és még a napi rutin munkák is.
Aztán újabban megint vakarózom, mikor feszült vagyok. Eleinte csak az ujjaimat, aztán a kézfejem és a csuklóm, most meg már a hasam is vakarászom. És úgy ám, hogy alig bírom abbahagyni. Rémes. Na meg is volt az eredménye a sok idegeskedésnek, mert pénteken délben még a herpesz is előbújt a számon. Remek. De viszonylag hamar lekentem, aztán szombaton még tapaszt is vettem rá. Ki is okosodtam, hogy melyik milyen, melyiken van némi - teafaolajos - antibacis hatóanyag, és a többin meg semmi sem. Mondjuk baromi nehéz felragasztani - vagy én vagyok hozzá túlszőke, nemtom', de egy tapaszt az elején el is csesztem. Na mindegy, a többivel még elvagyok. Vagyis már egészen jól van így 3 naposan, már nem is biztos, hogy kell a tapasz.
Tanulságképpen leálltam a vakarózással is. Hehe...

Hülye az ember, mi mindenért tud aggódni. Pl. a zanyukájáért, aki tökbetegdenemisziknemeszikeleget és úgy kell rámorcanni, hogy de igenis kell a folyadék, ha lázas, sőt valami bogyót sem árt bevenni rá. Nem szeretek rámorcanni, de olyan makacs, mint egy igazi kos. Nah Ma délutánra már jobban volt szerencsére.
Aztán az ember folyton aggódik a zapukájáért is, hogy mindig rendben kiérjen, meg hazaérjen hétvégén a melóból.
Aztán meg aggódik a kedveséért is, hogy rendben legyen a melóhelye és ne legyen túl feszült.
Aztán rágódik kicsit a család másik felén is, hogy ne legyen több gond, mint most van, és ha lehet, inkább csak kevesebb.

Írtó nehéz nem aggódni. De azt hiszem a héten lefoglalok egy időpontot a thai masszázsra, amit muszáj megismételnünk, mert annyira jó volt, hogy hetekig a hatása alatt voltunk. Másfél óra gyönyör!
Olyan talpmasszi, ahol combtőig, aztán hanyatt egészen vállig, majd hason végig a háton, végül felülve az egész nyakon, és a koponyán keresztül masznak meg. Istenkirályság :) Egyszerűen kell még! Na azután tuti nem fogok vakarózni, csak merengek majd, mint a macska, aki felzabálta az egeret

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr696591505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása