akarmi2

akarmi2

A gyűrű

2011. július 06. - Missred

 

 Megismerkedésünk utáni első születésnapomra kaptam a Szerelmemtől a gyűrűmet. Olyan gyűrű, amit ő tervezett és úgy csináltatta meg aranyművessel, ahogy elképzelte. Kedvenc virágom, egy fehér rózsa, és egy bimbó van levelek koszorújába fonva. Nagyon szeretem. Egyedi, ilyen senki másnak nincs, ez csak az enyém.

Ezt a gyűrűt csak otthon nem hordom. Bársony ékszeres dobozban pihen minden éjjel. De minden este, amikor leveszem, megpuszilom, úgy teszem el. Minden alkalommal hálát adok - gondolom Istennek - azért, hogy vele lehetek. Köszönetet mondok, hogy megismerhettük egymást és azóta is jóban-rosszban együtt lehetünk. Mérhetetlenül hálás vagyok a sorsnak, mert olyan társat kaptam, akire felnézhetek, akihez bújhatok, aki támogat, elfogad és szeret. Mindig gyötör a lelkiismeret, hogy én talán ezeket nem tudom megadni neki. Hogy túl sokat sárkányoskodom, hogy kevésbé vagyok türelmes, mint ő velem.

A gyűrűm, mint véget nem érő kör, mint megújuló érzés-hullám, ami önmagába tér vissza, mindig emlékeztet arra, mennyire szeretem Őt.

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr626591529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kecsege 2011.07.06. 11:39:06

Gyönyörű vallomás. Könnyeket csalt a szemembe. Puszi

72482 2011.07.06. 12:54:39

:) Most, hogy elolvastam, mit is írtam, nekem is :)))) Jól van ez így.
süti beállítások módosítása