akarmi2

akarmi2

Elfáradtam

2011. május 17. - Missred

 

 Éppen az ebédemet csipegetem, és úgy érzem, leragad a szemem. Totál fáradtnak érzem magam és nem tudom, mi tudna felpörgetni. Meg fázom is, mert ide nem süt be a nap. Legalábbis az én munkaidőmben egyáltalán. Dög fáradt vagyok.

Előbb bejött a főnököm csillogó szemmel, éppen egy szerződést készít elő és kikérte a véleményem egy pár dologgal kapcsolatban. Én ülök itt, mint egy .... nemtommi. Persze, válaszoltam, intézkedtem, stb. Csak éppen nem voltam túl lekesítő. Pedig megérdemelte volna. :)

Legszívesebben hanyatt dőlnék otthon a hatalmas pihe-puha ágyunkon és egy jót aludnék. Nem kellene sok, csak 2-3 óra, érzem. Utána fitt és üde lennék megint. Ehelyett olyat fogok elkövetni, amit nem szoktam: lemegyek az automatához és iszom egy keserű tejeskávét :)

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr1006591519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása