akarmi2

akarmi2

Nyűgök

2008. szeptember 20. - Missred

Ma nagyon cinikus vagyok, pedig nemrég ébredtem. Hogy csendben legyek, míg apa tök hangosan horkol, ideültem és olvasgatok. Aztán eszembe jut, hogy megnézem a leveleim.

Semmi fontos, néhány ajánló a portponthutól és pár hírlevél. Vajon a tévéműsorajánlót kik szerkesztik? Elképedek néha, micsoda hülyeségeket tudnak összeválogatni. Mert az egy dolog, hogy vacak filmeket, - jó tudom, az emberek sokfélék, blabla - de hogy az időpont valahogy mindig este 10-től kezdődik... ki a fene tud akkor még tévézni? Én mindenesetre nem, mert akkor már leragad a szemem. Ja és sokszor a jó filmeket is olyankor adják. Nem az a cél, hogy minél többen lássák és magasabb legyen a nézettségi index?
Van kivétel, mert ma fél nyolckor lesz a Függetlenség napja, de az meg már annyira elcsépelt régi film, hogy azért nem nézem meg. Vagy mert épp hazafelé fogunk autókázni akkoriban ? :))

Nem vagyok egy tévéfüggő, vígan elvagyok nélküle napokig. Pedig nagyon csicsa - és jól porosodó - szuper nagy tévénk van. Van, hogy házimunka közben be sem kapcsolom, máskor meg gyorsan, hogy valami zörögjön a háttérben. Persze nem nézem, micsoda pazarlás ez, de hát valakinek főzni, teregetni kell.

Imádok itt lenni, de fáztam éjjel és összetört az ágy. Már nem alattam, hanem hogy az ágy engem. Ennyi idős koromra eljutottam oda, hogy hülye heverők - ja az a kiteknősodó fajta - meg kinyitható kanapék - igen, igen, amin csak keresztben tudtam már aludni - után hatalmas ágyon alhatok, ami minden kényelmi funkciónak eleget tesz. Minden máshol töltött éjszaka genyó módon már előre megijeszt. Hülye pavlovi reflex, hogy akkor most mi lesz? Tudniillik legjobban hason alszom, de szeretek háton fekve ellazulni lefekvéskor. Tudatos lélegzés, lábujjaktól felfelé végigvenni a testrészeket és lazítani. Csak ehhez kell egy olyan ágy, ami mintha vízen lebegnék, könnyeddé tesz. Hehe.. én meg a könnyedség :)) na de tényleg.

Nyűgös vagyok.... az okokat tudom - mer" nőből vagyok - mégis van ami átbukik a többi felett. Szerettem volna, ha sikerül apa tesóját is meglepni valami értelmes ajándékkal szülinapjára. Ikrek. Na nem látszik, mert nem egypetéjűek, de így jobb is :) ki tudja milyen galibák szövődnek egy olyan családban, ahol egyformák a pasik? :))) Szóval Apácskának és a tesójának szerdán volt a szülinapjuk. Boldog fülinapot nekik! :)
De a tesóját olyan nehéz kiismerni, mint egy nőt. Csütörtökön fél óra alatt négyféle verziót hallotam arra, mi is lenne, aminek örülne, miközben egy sportruhaüzletben ücsörögtem egy szalmabálán. Jó, műbála, de mindegy, olyan volt mintha, pedig dehogy :) Egy előnyöm származott ebből, hogy nekem megint beszereztünk két eszméletlen jó pamutpólót. Egy padlizsán és egy ,,halványsárkányzöld'' színűt pici pénzért.

Szóval tesó nem kapott semmit, majd borítékot kap. Van ennek jó meg rossz oldala is. Jó, mert arra költi amire akarja, de rossz, mert így aztán nincs semmi de semmi lepetés. Mi meg apával nagyon szeretünk lepetést csinálni. Ez van.

Lassan felébreszem apát, aki úgy berreg, mint egy tigris. Gondolom, mivel sosem hallottam tigrist berregni még :) De ha mindenhova el akar ma menni és arra is gondolok, hogy alaphangon majd' másfél óra a hétvégi reggeli készülődése, hát jó lesz, ha már nyitogatja a szemét. :) Ha lenne tigrisbajsz az arcán, finoman meghuzogatnám. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr816591265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása