akarmi2

akarmi2

Rejtély

2008. december 06. - Missred

Beraktam egy adag ruhát a gépbe, idekészítettem egy pohár zöld teát és miközben reggelizek, nyomkorászom a gépem. 

Úgy emlékeztem, hogy már írtam arról, hogy nem a horoszkópom szerint élem az életem, de elismerem a sokezer éves összefüggéseket a jellembeli leírásokban. De a keresőm nem így emlékszik, na mindegy :) Sok éve iratkoztam fel a harmónia kártya szolgáltatásra. Általában nem is olvasom el minden nap, ha mégis, akkor is csak este. Ma reggel viszont van időm itt vacakolni, így rákattintottam. Aszongya:

,,A mai napodat Bátorság hatja át'' Hűha! Vajon miben leszek bátor? Aztán elolvastam a napi szentenciát is mellé, aminek mély gondolatokat illene ébresztenie és elgondolkodtatni a saját dolgaimon: ,,Ház, vagy épület életed szerkezetének szimbóluma. Családi szokásaid, világnézeted, jellemed, reményeid, gondjaid megtestesítője. A ház homlokzata azt szimbolizálja, amilyennek mutatod magad a többi ember előtt, ahogyan látnak téged. Jelenti a biztonságot, a megingathatatlanságot (ingatlan) vagy házzal, lakással kapcsolatos jellemző változást. (költözés, felújítás, átrendezés.)''
El is gondolkodtam. Ja persze, ma jönnek a vízórákat kicserélni! :) Ezt be is tudhatom egy kisebb felújításnak. Nem volt nagy jóslat, de vajon tudtam-e volna máshoz is kötni, ha nem ma jönnének? Alig hiszem, mert se lakástulajdonos nem lettem, se rendezkedni nem akarok, sem felújítani. Tiszta rejtély, hogy a kártyának megint igaza van :)

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr926591303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása