akarmi2

akarmi2

Ausztrália

2009. február 28. - Missred

 

 Rákaptam az ízére? Talán. De ma olyan filmet láttam, ami teljesen a hatása alá vont.
Szinte elvarázsolt, eggyé váltam vele. Nem is kívülről láttam, hanem benne éltem.

Tetszett a történet, tetszettek a jellemek, a szereplők, a környezet, a látvány. Az apró részletekig kidolgozott téma. Nagyon-nagyon tetszett az Ausztrália. Csak ajánlani tudom. Amolyan székbenmarasztalós film. Nekem jobban tetszett minden pörlharboros filmnél. Mert azt is megnéztem hajdanán. De egyszer és soha többet. Mert mintha csak az amerikaiak lennének emberek, háború ide-vagy oda.
Az Ausztráliában legalább van többféle náció. Mind remek emberek. Ez pedig egy remek film lett. Bár gondolhattam volna, hogy Nicole Kidman és Hugh Jackman főszereplésével nem lehet nagyon melléfogni.
Megragadott az a kiskölyök is, Nala, akinek sajnos sehol sincs feltüntetve a neve. Vagy nem láttam. Utánaolvastam és nagyon sajnálom, hogy a kritikák szinte mind lehúzzák a filmet. Amennyire láttam, többnyire pasik írták. Biztosan sok mindenben igazuk van, de hogy lehet egy filmet úgy nézni, hogy semmi fantáziát nem viszünk bele, nem próbáljuk beleélni magunkat valamelyik szereplő, vagy csak egy külső szemlélő szerepébe? Aki csak kritikusan nézi a filmet, az vajon élvezi-e? Meg egyáltalán bármilyen filmet is? Komolyan sajnálom őket. 

Én viszont, mint nő, azt mondom, hogy igenis jó film volt. Cselekményes, fordulatos. Kicsit két részesnek tűnt, mert az első részben a történet a marhahajtás körül forog, van benne szerelem is, aztán váltás és jön a háborús szakasz. Ettől eltekintve is tetszett.  Nem gondolom nyálasnak és csepegősnek, másokkal ellentétben. Azon elmélkedtem, hogy vajon kitalált történet-e ez, vagy igaz? És hogy aki leírta, átélte vajon, vagy sem?

Nahh.. ettől függetlenül nem fogok elrohanni kengurufarokért, hogy megkóstoljam milyen - meg persze hol is sütném feketére parázson? - és ausztrál lobogóba sem csavarom magam, sőt még koalát sem megyek etetni, de azt meg kell mondjam, hogy jó betekintést kaptam a természeti szépségekbe is. Van ebben minden: marha, ló, teve, kenguru, kutya. Meg a kérdés, melyik a kakukktojás? De hát végülis a történet európai vonalakkal indul. 

Nekem tetszett, a majdnem három óra után azért jól esett felállni, és nem tudom, hogy akarom-e látni még egyszer. De jelenleg kicsit rabul ejtett a történet 

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr986591337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása