akarmi2

akarmi2

Sárkány ideológia

2009. április 11. - Missred

 

 Múlt vasárnap muskátlit ültettem. Az idei reménységeimet! Mindent megkaptak: földet, trágyát, rétegezve, hogy nyáron, amikor már virágoznak és a gyökerük elér a láda aljára, akkor is legyen mit ,,enniük''.
Beszereztem a kedvenc tápoldatomat is nekik, sőt egy bazinagy 10 literes locsolókannát is. Jó kondiban leszek, asszem' , mert sűrűn kell majd emelgetnem. 

A héten hazahoztam a bent gyökereztetett syngoniumokat is, azokat is elültettem. Hátha idén megmaradnak. Jó nagy csokorral ültettem egy nagy cserépbe, hogy ne legyen egymástól elszakítva.  Majg meglássuk - ahogy Micimackó mondta.

Az erkély a kiskertünk. Repesztenek, csak úgy hasítanak a dudvák. A tűzliliom gyakorlatilag 3 hét alatt 60 centit nőtt, kész bokor, szinte hallani, ahogy nőnek a levelei.
Az árnyliliomok még csak 2 hete dugták ki első hajtásaikat, ma meg már tele van velük a cserép, csupa szép zöldek, hatalmas levelekkel. A hamvasabb fajtán mindig elcsudálkozom, mennyire gyönyörű tud lenni. Szét kellene ültetni, de megszakad a szívem bántani őket.
A futórózsa. Na az vicc. Tudom, hogy védett az erkély meg minden, de hogy télen nem dobta le az összes levelét az fura. Aztán meg úgy elkezdett hajtani, hogy Apa csinált neki kapaszkodót, mert mint egy zabolátlan kiscsikó, hasít. Egyik hajtása egy hét alatt 30 centit nőtt! Tegnap meg majd kiesett a szemem, mert - bár nem mondom, hogy nem sejtettem - már bimbósak a hajtásvégek! Elájulok, májusra, vagy tán még április végére rózsavirágokkal lesz tele a kert

Amikor vásároltuk a muffkátlikat, nagyon kapóra jött, hogy az extrém-idétlen méretű 1x2 méteres szőnyeget lecseréljük az erkélyen, mert megláttunk egy fűzöld kültéri szőnyeget, ami épp ekkora. Egészen pontosan, Apa szúrta ki. Folyton az volt a gondom, hogy mi legyen ott a régi sárga helyett, ami bár jó szolgálatot tett, mint maradék beszegett szőnyegdarab, már elnyűtte az időjárás. Szó szerint porzott a szerencsétlen. Meg foszlott a széle és stb. Most meg olyan az erkély, mintha kertbe lépnék ki. Nagyon klassz lett és feleannyira sem kényes, mint a sárga szőnyi volt. Ja és nyírni sem kell. Hurrá!

Nagy ültetgetésem estéjén, amikor a benti zöldeket ültettem el, meg a bordó pletykámat vágtam kétfelé, Apa azt mondta, hogy egész jó kis sárkány vagyok.
Az egyik fejem pl. nagyon jó szakács, a másik meg jó kertész, a harmadik.... Héééé! Úgy a tizediknál szóltam, hogy ennyi fejem nincs is! Mivel hivatalosan hétfejű vagyok, próbálja e számos keretbe szorítani a tulajdonságok osztályozását

Megegyeztünk. Magamban meg eltettem jó helyre a dicséretet, mert fenemód jól esett ám

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr346591341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása