akarmi2

akarmi2

Indi

2009. augusztus 06. - Missred

 

Annyira örülök a mosógépnek, hogy tán el is feledtem volna, ha nem szeretném legalább annyira Indit. Róla nem is tudom, beszéltem-e már... bizonytalan vagyok, na meg lusta, hogy visszakeressem.

Indi is új jószágocska minálunk  Indi a mi ,,kis'' Indesit hűtőnk. Idén szereztük be, amikoris visszaadtuk Nyunyinak a saját Zanussiját. Szerettem azt a hűtőt és nagyon jól el voltam vele.
Kombinált a fajtája és annyira bevált, hogy kettőnknek tökéletesen tudtam használni.

Indesit BAAN 34VPS - ilyen szép csellogó-vellogós :) de nem inox, ,,csak'' silver

Ezen felbuzdulva olyat kerestünk, ami hasonló jó vagy jobb tulajdonságokkal rendelkezik. Természetesen megint Apa nyomozta ki, hogy milyen is a jó vagy jobb  Így talált rá erre az Indesitre, aminek nagyobb a fagyasztó része, mint a többi kombinált hűtőnek.
Persze a mai kornak megfelelően már ez is szuper energiatakarékos. Sőt ha elutazik az ember, akkor csak beállítja a Holiday funkciót és okosan tudja, hogy nem fogjuk nyitogatni, ezért alig eszik majd áramot, csak éppenhogy ami kell neki.

Indesit BAAN 34VPS - aszittem sosem rakom tele, aztán meg tessék :)

A hűtő része nagyobb, mint a régié és nagyon aggódtam, hogy mit fogok belepakolni akkora nagy helyre. De ez nem volt gond.  Simán telepakoltam. Könnyebben férnek el a lábosok is benne, ha készételt teszek el. Tetszik nagyon, hogy nem rácsos, hanem üvegpolcos. Tök jó szellőztető-keringető-antibakterializáló rendszere van. És tényleg sokkal tovább maradnak frissen a zöldségek. Pl. 2 hétig a római saláta, meg a banán és a barack is simán elvan, még csak össze sem szottyan. A banán ugyan kívülről barna lett, de belül semmi baja sincs.

Indesit BAAN 34VPS- ez a lámpa nem az ember szemébe világít és villog, ha 2 percnél tovább nyitva van az ajtó. Meg csepog is a lelkem, hogy csep-csep :)

Jól elvannak benne a tejtermékek is, már nincs jelentősége, mint régebbi elődjénél, hogy melyik polcra teszem őket, mert mindenhol ugyanolyan hideg van benne. Eco funkción működik nálunk és jól szuperál. Ha megpakolom és 2 percnél tovább nyitva van, akkor sírva jelzni, meg pislogva, hogy ugyan csukjam már be  de tud olyat is, hogy gyorshűtés, ugyanerre az alkalmakra. Olyan, mint a fagyasztó részén a gyorsfagyasztás, csak felül hűtés. Aztán automatikusan kikapcsol. Nagyon okos és nagyon elégedett vagyok vele. Jó választás volt  és hát mint új jószágocskát, őt is nagyon szeretjük

Indesit BAAN 34VPS - az ajtót is jól ki lehet használni ám! :))))

Nagyon sokat nyomott a latban, hogy a többihez képest majdnem 20 literrel több a fagyasztó kapacitása!

Indesit BAAN 34VPS - extra, 116 literes fagyasztó. És mivel rácsok vannak a fiókok közt, akár ki is lehet venni azokat és a rácsra pakolni. Azok a kékek pedig a jégkockatartók. Okos ötlet :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr156591381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása