akarmi2

akarmi2

Pipacs

2010. február 27. - Missred

 

Lecseréltük a faliképünket.

Kb. 2 éve kitaláltam, hogy lehetne a falon tulipán és a szára leérhetne egészen az ágyig, némi levéllek. De nem tudtam rávenni magam, hogy szép képet fessek. És gondom volt avval is, hogy milyen technikával vigyem fel a tapétára. Kicsit elfeledtem az ötletem. Aztán egyszer nagyon szép fotókat találtam préselt és átvilágított pipacsokról. De Apa azt mondta, hogy sosem tudnám úgy, olyan légiesre festeni. Igaza volt.

Aztán egyszer lapozgattam a kedvenc lakberendezési áruházam honlapját és találtam egy falmatricát. Ez idén év elején elején volt. Majdnem leesett az állam! Pipacsok! Pipacsos falmatricákat találtam. Már akkor vágytam rá, de amikor mentünk, persze elfelejtettük. Hiába, ha az ember praktikus dologért indul, akkor arra áll rá az agya. Ez pedig dekoratív, nem praktikus. De múlt héten mikor ott jártunk, szinte szembe jött velünk egy kiállító falon. Végre láthattuk a méreteit, a színeit élőben is. Pénteken a délutáni szieszta helyett - nem kevés nógatásomba tellett ám - lepucoltuk a tapétát és kis ragasztó segítségével feltettük a virágainkat. Nagyon klassz, de nem fűrészporos tapétára van kitalálva. Azért megoldottuk!

 

pipacsok, végre! :) mintha olvasták volna a gondolataimat :)

A kép az előszobába vándorolt egy régi, már cseppet sem szép és nem is divatos kulcstartó helyére. Aztán majd még kiderül, mi lesz a sorsa. Addig is mi élvezzük a szinte szállodai hálószobánkat

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr436591441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

simsi 2010.02.27. 20:57:26

Nagyon jól néz ki, főleg ez a zöld sáv is feldobja! Tiszta tavaszi hangulat!

72482 2010.02.28. 12:49:08

Köszi :) A zöld sáv a régi franciaágy fejtámlájának eltüntetése céljából készült eredetileg. A nappaliban hasonló megoldással éltünk a régi kanapék íves porvonala miatt, meg azért, mert egyébként a tapétának semmi baja nem volt. Ott krémsárga az eredeti tapéta és egy halvány kajszibarackhéj-színű felülettel palástoltuk a rondaságokat. Egész jó lett az eredmény. Meg nem is szokványos. Én szívesen ajánlom másnak is, ha csak egy részt akar feldobni, vagy kiemelni, mert gazdaságos. Mellesleg meg nagy divat lett egy falrészlet hangsúlyozása. :) De nálunk így lett a praktikumból divat, nem pedig direktben. :))

kecsege 2010.02.28. 16:42:51

Itt is nagyon csinoska:) Puszi

72482 2010.02.28. 20:36:43

Szia! Örülök, hogy nem csak nekünk tetszik :)

Veron 2010.03.19. 07:53:15

Szia, Nagyon-nagyon megtetszett ez a piros pipacs a falon.Szuperul néz ki az ágy felett. Melyik áruházban lehet beszerezni? Köszönöm előre is a segítséget.

72482 2010.03.20. 21:19:25

Kedves Veron! Természetesen, a legkedvencebb lakberendezési áruházunkban, az IKEA-ban találtuk. Íme: http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/50103005
süti beállítások módosítása