akarmi2

akarmi2

Hét

2008. október 26. - Missred

Te jó ég, mit kaptam cicótól! :) Olyan csuda kördést, hogy kettéállt a fülem tőle.

Hét dolog magamról, ami jellemez. Huhh... nem lesz egyszerű, de próba cseresznye.

 

1. Végtelenül romantikus vagyok és még ma is tudok egy pillanat alatt sírni egy filmen, történeten. Sőt ha csak mesélek róla, akkor is remeg a hangom, amit ügyetlenül esetleg krákogással, vagy ásítással próbálok elrejteni. Tiszta idétlen dolog. :)

2. Én magam is idétlen vagyok és nem is akarok megkomolyodni. Bár olykor azt veszem észre, hogy sajnos arrafelé haladok. És akkor elkezdem Apát rágni, nyaggatni, meg ilyesmi. Merthogy én vagyok a kis szú az életében és mivel nekem nincs más, hát kit rágjak, ha nem őt? :)

3. Nagyon praktikus gondolkodású vagyok. Előre eltervezem a dolgokat, nem futok fölösleges köröket, ha meg elfelejtettem valamit, hát haragszom magamra. De olyankor meg észbe kapok és magamban megdorgálom magam, hogy miért nem tudok lazítani? Mások előtt persze ezt titkolom és elterelő hadműveleteket folytatok, hogy ne derüljön ki. Bár gyanítom, hogy többnyire erről senki sem tud és emiatt nem is érdekelné.

4. Úúúúútálok bizonyos dolgokat többször elmagyarázni. Gyors felfogású vagyok, sosem tudtam magolni, inkább abból éltem, amit órákon összeszedtem. Zavar, ha már ötödször kell elmondanom ugyanazt, mert fel nem foghatom, miért nem lehet elsőre, vagy másodikra megjegyezni?
Egyszer ezért kaptam karót irodalomból, mert nem magoltam be Radnóti Nem tudhatom c. versét. Sorban feleltünk és kiszámoltam, melyik versszak jut rám, gyorsan bevágtam. De a diri tuti biztos, hogy látta rajtam, ezért helyet kellett cserélnem egy sráccal a sorban. Bukta :) de még mekkora ceruzás cekát kaptam rá! Aztán másnap az egészet fel kellett mondanom, hogy kiradírozza a naplóból.  Azóta sem tudok szó szerint tanulni, de próbálom megtanulni a pókerarcot.

5. Épp a mimikám miatt sajnos nem vagyok kiismerhetetlen. Állítólag a képemre van írva, amit gondolok, bár én ezt nem hiszem el teljes mértékig. Biztosan van benne valami, de harcolok ellene. Mert azért lássuk be: mindig is ügyfélszolgálaton dolgoztam és ott nagyon kell tudni álarcot hordani és amerikás 180°-os mosolyt viselni. Itthon meg még jó, hogy lazítok ezen. 
Ebből kifolyólag utálom azokat, akik rám akarnak erőszakolni valamit, amit én nem akarok. Pl. ,,de látom rajtad, hogy meg van a véleményed!''. Hű de utálom ezt :) és akkor már persze, csakazértis meg lesz!

6. Nem vagyok elég türelmes. Sajnos épp azokkal nem, akik közvetlenül velem vannak a mindennapokban. Ezúton is elnézést kérek érte. De az is igaz, hogy ennek a hirtelen villámlós-csattogós természetemnek a másik oldala, hogy 10 perc múlva újra süt a nap nálam. Nem vagyok haragtartó és mindig mindent megbocsátok. Mindenkinek :)

7. Örök tervezgető, szépítgető, álmodozó vagyok. Hirtelen tudok jó dolgokat kitalálni, de kell valaki a csapatomba, aki segít végigvinni azt. Jó csapatjátékos és szervező vagyok és ahogy telnek az évek, úgy látom, hogy egyre inkább az inspirál, ha valami elkészül, megvalósul. Már nem akarom félbe hagyni, elállni a kivitelezéstől félúton. Kezd bennem kifejlődni egy bulldog, hogy amíg meg nem oldok valamit, addig nem eresztem. Az viszont zavar, ha kételkednek bennem. Mert abban a pillanatban én is megteszem, holott sokszor nem lenne szabad.
Apa szerint nyughatatlan vagyok. Mert sosem tudok a fenekemen ülni - pedig dehogynem :) csak nem sokáig - és mindig kell csinálnom valamit. Ha mást nem, hát arrébb tenni valamit a polcon, hogy meg legyen a lelki békém. Állítólag tisztaság- és rendmániás vagyok. Pedig nem :) De azt nagyon szeretem, hogy bármikor jöhetnek hozzánk úgy, hogy ne kelljen a kanapéról zoknikat, törölközőt, miegymást lekapkodnom. Igen, rend van itthon. És akkor rend van bennem is. Rám mindenképpen igaz a mondás, hogy Rend a lelke mindennek! :) Akkor aztán jólesik mécseseket gyújtani,illóolajat párologtatni és egy pokrócot magamra csavarva ücsörögni a fotelban. 

 

Kedves cicó, remélem elégedett vagy :) Az pedig, hogy mostanság ritkábban jártam itt, remélem múlandó. Valahol írtam, hogy sok jó könyvem van, amiket alig győzök olvasni. Azért lássuk be: munka, intéznivalók, vásárlás, főzőcske, háztartási munkák, olvasás, blogolás és még Nőnek is lenni... Azért erre nem jut minden nap energiám, de ha jutna is, akkor kevés lenne a 24 óra. Így hát kompromisszumokat kötök és hol itt, hol ott próbálok helyt állni.
Mindenesetre végtelenül, nagyon, de nagyon jól esett, hogy hiányoltál és ígérem, majd igyekszem kicsit többet itt lenni. 

Gondolkodtam rajta, kinek pattinthatom tovább ezt a kördést? Simsinek mindenképpen, illetve colinnak és konoknak is. Hirtelen más nem jut eszembe, de ha ez változik, jelezni fogom. Most majd kíváncsian várom a többiek önvallomását is :) Tisztára olyan ez már, mint az ismerd meg kishazánkat mozgalom, csak itt ismerd meg bloggertársadat! lenne a szlogen :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr356591283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

105287 2008.10.27. 18:16:38

1. Próbálok mindig pozitív attitûdöt mutatni az élet iránt. Ebbôl kifolyólag nem törôdöm sokat az újságokkal, a tévé-híradóval stb. Azok az események és fejlemények, amelyeket a híradóban látunk, azok 98-%-a nem érinti a kisembert. A maradék 2% esetén, ha rossz a fejlemény, eltökélt vagyok, hogy ráhangolódni fogok az új (rosszabb) helyzetre és jó képet vágni a rosszhoz; ha jó a hír, egyaránt eltökélt vagyok, hogy kihasználni fogom az új (jobb) helyzetet, ha lehet. Szóval nekem nincs, mit aggódnom a tévé-híradóban. 2. Az életcélom: az, hogy amennyire lehet, én és a családom minden nap minden pillanatában boldogok legyünk. Ez nekem sokkal fontosabb, mint pl feladatokat befejezni vagy sem, eredményeket elérni vagy sem stb. 3. Az életem legfontosabb része a kis családom: a feleségem, a 2 lányom, a 2 unokám. Most már 2 éve nyugdíjas vagyok, de akkor is, amíg 33 év alatt dolgoztam, a családom volt a fô fókuszom. Visszagondolva azt hiszem, hogy, bár minden munkanapon keményem dolgoztam, semmit nem értem el a munkahelyemen, legalább semmi említésre méltót, 33 év alatt. Az egyetlen dolog, amit az életemben elértem, boldog házasságot kötni, két aranyos lányt nemzeni. Erre nagyon büszke vagyok. 4. Szeretek viccelni, de mindig komoly arccal. Szeretem, ha valaki komolyan veszi azt, amit mondok, aztán két perccel késôbb rájön, hogy vicceltem. 5. Azt hiszem, hogy elég tehetséges vagyok bizonyos területeken, de szeretem a véka alá rejteni ezt a tehetségemet. Elkerülöm azokat a területeket, ahol tudnék elég könnyen jeleskedni, inkább azokat választom, ahol nekem nagyobb kihívás és bajlódnom / erôlködnem kell: sokkal kielégítôbb így. 6. Én már legtöbbször nem idegesítem magam, sokkal jobban érzem magam, ha nyugodtan reagálok mindenre, akár jó akár rossz. Egyszer leforráztam magam egy óriási bögre forró kávéval egy tömött vonaton Németországon. Csurom vizes (95%-ban) és kávés (5%-ban) lett a kabátom, a nadrágom, az alsóm meghozzá nagyon nagyon fájt. De egyáltalán nem reagáltam, és senki nem vették észre, hogy mi történt. Jól megtanultam a pókerarcot. 7. Az életemben nem törôdöm azzal, hogy "férfi legyek", csak egyszerûen "önmagam legyek". Azt hiszem, hogy erôs feminin oldalam is van, és bezzeg a jelenlegi életemben a nôi nem körülvesz engem: a feleségem, a 2 lányunk, a 2 lányunokánk, az anyám, az U3A (a helyi harmadik kor egyeteme: a tagjainak 80%-át a nôk teszik ki). De sajnos mégis a férfi nem a régi viccekbôl jól ismert számos gyenge pontjai is játszanak szerepet az egyéniségemben: ha ezeket megpróbálom definiálni, ezer dolgot fogok felsorolni :(( !!!!

72482 2008.10.28. 08:23:29

Colin :) ez szuper! De remélem a saját blogodra is ki fogod tenni és Te is tovább pattogtatod a labdát pár blogtársadnak. Nagyon tetszett amiket írtál. Annak egyébként, hogy mennyire vagy feminin, utána tudnál nézni Alan Peace tanulmányai közt. Úgy emlékszem, valamikor nála olvastam egy tesztet, amiből megállapíthattam, hogy én pl. erősen férfias gondolkodású vagyok, ami az élet technikai oldalát illeti. :)

magyarcolin 2008.10.28. 18:19:34

Szia Emese! Köszi, az érdekes, amit írtál Alan Pease tanulmányairól. Megpróbálok pingpongozni, bár ami az életem technikai oldalát illeti, ebbôl sokszor vesztesként kerülök ki! Üdv: Colin

73692 2008.10.28. 22:03:39

Igen elégedett vagyok köszi :))) Azért érdekesek ezek a hétpontosak, mert az ember mindig talál minimum egyet ami rá is igaz :)

105287 2008.10.31. 19:29:57

Szia! Elkezdtem pingpongozni "Magyar" Mike-kal! Üdv: Colin
süti beállítások módosítása