akarmi2

akarmi2

Nem bűnös

2011. március 17. - Missred

 

Tuti, hogy következő életemben ügyvéd vagy jogász, esetleg bíró leszek! Nagyon tetszik az a szakma.

A cím viszont egész másról szól most nekem. Nem mintha evvel felmenteném magam. Csak azt gondolom, hogy jó lett volna mindazt, amit olvastam, már vagy 25 évvel ezelőtt tudni.

Apa azt mondja, ne legyek ennyire elvakult. Legyek óvatosabb, mert nem biztos, hogy az én lelkesedésem a téma iránt, másnak is annyira fekszik/tetszik. Hogy más is úgy tud vele azonosulni, mint én. Ezen elgondolkodtam.

De! Ha azok, akik hisznek benne, akik váltottak, akik csinálják, akik változnak, akiknek sikereik vannak, akik evvel bíztatni tudnak, akik evvel lökést adhatnak nem lelkesednek érte eléggé, akkor mi értelme lenne?
Mert ez a könyv tényleg az igazságról szól. Ezt mindenkinek el kellene olvasnia, nemtől, kortól, alkattól függetlenül. Annak aki egészséges, és annak aki nem. Tananyaggá tenném. (mint még jópár dolgot is, de ez majd egy másik téma lesz.)

Olvassátok el Schobert Norbert A kövér ember nem bűnös c. könyvét.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr156591511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása