akarmi2

akarmi2

Lelkifuri meg a szőke

2009. január 05. - Missred

Buzerál a lelkiismeretem. Biztos hülye vagyok, hogy a munka miatt ilyen dolgaim vannak, de már most érzem, hogy fel fog ébreszteni a dög.

Az év első munkanapján annyi, de annyi tennivalóm volt, hogy nem értem rá azt megcsinálni, ami a legfontosabb lett volna. 

Hívott ügyfél, hogy banki utalás után érdeklődjön, mert kell a könyvelőjének. Én meg hívtam, akit kell, persze ígérte, hogy majd visszahív, ha megnézte. Egész nap nem hívott, amikor kerestem, akkor meg nem vette fel, vagy nem volt a helyén, de nem értem el. Ég a bőr a képemről, mert nem hívtam vissza az ügyfelet. Lehet, hogy holnap hozzá irányítom majd, hogy segítsen rajta. Tök ciki, én sosem csináltam ilyet még senkivel. 

De a buzera épp a zárás miatt van. Hozzá se tudtam ma szagolni :( Annyi minden volt még, ami persze most derül ki első nap, hogy nincs a kolléganőm. Meg olyanok is, amikről még ibolyám sincs, mert hol voltam még tavaly februárban!?!?! Hát lent, nem itt fent. És hiába látom át az okát a kérdésnek, megoldani nem tudom, mert úgy látszik megint valami programhibába futottunk bele. Persze velem hangoskodnak, de mit tehetek róla, ha tavaly 3 negyedévi zárás ellenére sem tűnt fel senkinek, hogy valami bizonylat nyitva maradt? Ajánlottam alternatívát, hogy megoldásra kerülhessen az ügy, így lehalkult a kolléganő is.  Az igaz, hogy csak továbbpingpongozni tudtam a szoftverüzemeltetőhöz, de már ez is valami. Ahányszor csak levelezek, mindig gondosan figyelnem kell arra, hogy kik kapnak másolatot. De eddig még ebből nem volt bajom, sőt látszik, hogy milyen baromi tevékeny vagyok. Remélem :)

Aztán biztosan az agyára megyek már lassan a helpdesknek is. Állandóan akarok valamit. Annyi emailt írtam már nekik, hogy szerintem tele van a mélboxuk velem és lassan levélszemétnek minősítik a leveleim
Az utóbbi 5 hétben már akartam ajtókitámasztót, vízforralót, iratmegsemmisítőt, asztali lámpát, másik nyomtatót, aztán hogy több más hálózati nyomihoz legyen elérésem, hogy telepítsenek monitor-szoftvert a gépemre, aztán hogy más programokat is telepítsenek a gépemre, hogy állítsák át a cserélt nyomimat alapértelmezettnek, aztán hogy írják át a telefon melléket a nevemre, és hogy a címtárban is javítsák ki, amit kell. Gondolom volt még pár dolog, mert ez nem minden, de mindenre már én sem emlékszem teljesen. Őrület! Mi lett volna, ha a nevem változik meg?:)))
Egy csomó mindent persze én is meg tudnék csinálni eská, ha lenne hozzáférésem. De még a nyomtatót sem állíthatom be alapértelmezettnek. Ez már nonszensz, nem? Még a végén azt hiszik, hogy ez a nő ennyire szőőőőőőőőkeeeeee!

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr326591313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása