akarmi2

akarmi2

Felhívás

2009. január 29. - Missred

 

 Kaptam mindenkitől év végén és idén év elején a  jókívánságos, karácsonyfás, pezsgődurrantós, és  buggyant leveleket. Sok volt, amin mosolyogtam. Aztán eszembe jutott, hogy mikor még nem volt ez az internet-csoda, akkor milyen szép - jójó, néha giccses - képeslapokat küldtünk egymásnak, saját kézírással. Imádtam levelet írni
Ez ma sincs másképp, de ma már a világhálón röpködnek a levelek. Persze ebben is kiélheti magát, aki szereti csinálni, akár még saját kézírását is digitalizálhatja. Cc.. mégsem ugyanaz a ,,fíling''

Visszatérve: már mikor kaptam, akkor is azon elmélkedtem, hogy valahogyan át kellene formálni a saját szám íze szerint az alábbi felhívást. Aztán feledésbe merült, de ma előkerült a téma. Így hát megteszem! 

 

Hello Mindenki!

Mindenki, aki nekem 2008-ra a ,,Legjobbakat kívánom jövőre!'' mondatot kívánta, mondta vagy írta, jelzem, hogy semmi sem teljesült belőle. 

Ezért kérek Mindenkit arra, hogy ne ilyeneket, hanem egy kiló valódi Parmesan-t, esetleg Parmiggiano Regiano-t küldjön vagy hozzon nekem személyesen!

Köszönöm

 

Viccen kívül: Egyáltalán nem volt rossz a tavalyi év, de a sajtoknak örülnék, méghozzá igazán! (Sokkal értelmesebb számomra, mint pl. egy porcelánkutya, ami amúgy sem áll meg a tévé tetején ) Megmutatom, milyen formában, mert a reszelt nem az esetem és nehogy félreértés történjen:

ilyen igazi parmesant szeretnék!!! sokat, sokat, sokat :)

 jajjdetudnámszeretni :) ezentúl 300 szülinapom lesz! Jöhet az ajándék! :)))  És köszönöm!

(A képek forrása a képeken található!)

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr236591321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása