akarmi2

akarmi2

Rondapink szőnyegmacerátor

2009. április 18. - Missred

 

 Venis intelidzsensz, mágikus folttisztító... hahaha... Már régen nem hiszek benne. A fehérítősben egy hangyányit igen, bár a propoliszt szerintem még soha senki semmiből nem mosta ki!

De.
Már egy éves a szép vajszínű kanapénk. Porszívózni szoktam, sőt mióta eltörtem a porszívó szőrös kis fejét és olyat sikerült vennem, aminek az egyik fele szőrös, a másik pedig kárpitra való,avval porszívózom. Eleinte el is ámultam rajta, hogy micsoda eredménnyel járt!
Aztán egy reklámot látva felrémlett bennem a megoldás, hogy mivel tudnám felfrissíteni a kárpitot. Az egész kárpitos persze. Szóval ez volt a rondapink-család szőnyegtisztítója. Kipróbáltam és tényleg hat!

Tényleg, mert a kanapé csodaszép lett. Csak beledörzsöltem a macerátort, hagytam megszáradni és kiporszívóztam. Szuper lett. Egy hét múlva is működött, amikor a felette lévő polcon túlságosan sietve locsoltam meg egy virágot és a szép fekete föld hirtelen kibuggyant a vízzel együtt és végigfolyt a kanapén. Majdnem sírva fakadtam, hogy kész, ennek annyi. De a szőnyegtisztító megint csodát művelt és nyoma sincs a balesetnek.
A virágot persze elpakoltam és már semmi élő dolog nincs felette. Szóval hajrá Vanish, egyszer talán rájönnek, hogy mivel lehet tökéletesen eltávolítani a foltokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr296591343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása