akarmi2

akarmi2

Buzuki

2009. június 09. - Missred

 

 Neeem... nem a delhuszadzsoni-féle :) Kárfelvevő kollégám így hívja a kisautónkat. De mellesleg meglett az ellenfél.
A szomszédunk. Micsoda emberek vannak??? Felháborít a dolog, de nagyon! A többi gondolatom meg magamba fojtom.

Múlt héten nagy meglepetés ért. Magyarország, Budapest. Reggel 8-kor elkezdtem telefonálgatni, és fél nap alatt elértem, hogy az ellenfél biztosítójától kijöjjenek szemlézni az autót. Mondtam is az úrnak, hogy le a kalappal!


Ma reggel összefutottam a szomszéddal a kapuban. Azt mondta, ma megy hozzá a biztosító. Jó, mondtam. Nálam már voltak. Ennyi. Kissé el is kenődtem. De még be sem értem, mikor kaptam a kárfelvevőtől egy sms-t, hogy mennyit fizetne a biztosító egyezségi alapon. Elfogadtam. Már csak annak kell utána járnom, hogy mennyiben befolyásolja ezt az összeget a károkozó szemléje.

Azért ezt a sok idegeskedést, bosszankodást és intéznivalót senkinek sem kívánom. Örülök, ha már végre túl leszek rajta. Ma kész lesz a kicsiautó és ezentúl is úgy vigyázok majd rá, mint a szemem fényére. De tanulságos volt az eset. Sosem tudhatjuk, mit hoz a jövő. Amit meg még ide írnék, azt úgyis áthúznám, így inkább nem is írom. Elég ha tudom.

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr816591359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

101055 2009.06.12. 19:11:08

De miért tette????

72482 2009.06.12. 20:35:47

Szia Polla :) Talán mert elnézte, mert nem figyelt, fáradt volt vagy talán ivott. Nem tudom, mert józan hapsinak ismertem eddig, amennyit láttam. Nem sokat. Ja persze azóta is itt parkol, de akkurátusan máshova állok, ha látom. Bár azt hiszem most már ő is jobban fog figyelni. Én is beszéltem közben egy másik kárszakértővel, aki azt mondta, több oka is lehet, amiért látni akarták az ő autóját is. Nem lettem okosabb a válaszoktól, így nincs más hátra, mint hogy várok az eredményre. Aztán majd kiderül, hogy mit végez a biztosítója, fizet vagy sem.

101055 2009.06.15. 18:40:24

Már azt hittem valami kicsinyes bosszú.

72482 2009.06.15. 19:51:03

Ilyesmire nem is gondolok. Mit árthattam neki, mikor a köszönésen kívül eddig nem is ismertük egymást? Másrészt most bogarat tettél a fülembe. :( Ha elrendezi ezt a biztosító, kíváncsi leszek, hogy utána lesz-e esetleg bármi folytatása az ügynek?
süti beállítások módosítása