akarmi2

akarmi2

Mi van a pucér alvással?

2009. október 28. - Missred

 

 Mikor jött a hideg, akkor a mi házunk már felkészült a fűtési szezonra.  Csak éppen utána, amikor megint 18°C-okokat mértünk napközben és este is maradt kint egy jó 14, a fűtést nem vették vissza. Nálunk ugyanis a nagyon okosok nem szavazták meg a szabályozható fűtéskorszerűsítést, amit nagyon kedvező konstrukcióval - és áron - meg tudtunk volna csináltatni.
Nagyon csodálkoztunk is rajta.

Szóval maradt a jó öreg leningrádi tipusú rendszer. Amikor hideg van és kevésbé fűtenek, akkor felöltözünk, vagy használjuk a pihe-puha fűthető takarónkat alátétnek az ágyban.  Ha meleg van, akkor pedig szellőztetünk és fűtjük az utcát. Elszomorító... 

Mindazonáltal volt vagy 3 olyan nap, amikor annyira meleg volt éjjel, hogy többször is felébredtem. Még úgy is, hogy pucérba öltözötten aludtam.
Nem nagyon szokásom, mert fázós a hátam és ki is takarózom rendszeresen. Mégis annyira jól esett. Finom, nagyon jó ágyunk van. Tényleg a finom szó a jó rá, mert annyira jó érzés belefeküdni. Pihe-puha, illatos, finom és jó az ágynemű, teljesen ideális. Egészen más meztelenül belebújni, amikor az ember minden porcikája és bőre minden apró kis része el van kényeztetve.

Engem megnevettet a pucér szó. Szerintem vicces, ahogy kimondom. És ha pucérba öltözötten bújok az ágyba, élvezkedve a lepedő és a takaró hűsén, a lábamat persze kidugva, mert az úgy van rendben, akkor néha elfog a kuncogás.  Ide-oda csuszatolom a lábam a hűs lepedőn, hason fekve lehetőleg, hónom alatt az egyik párnámmal, és vigyorgok. Aztán elalszom. 

Én a magam részéről nem flancolok. Van persze hálóingem - najó, Snoopys a másik meg macis, a nyáriak meg elégedettmacskásosok - de nem nagyon viselem őket, mert folyton felcsúsznak. Akkor meg minek? És van rövidnacis pizsamám - okéoké, ez meg szerelmesegérpárosos, de nem csak attól lehet valaki komoly, hogy elegánsat hord és különben meg ki mondta, hogy komoly vagyok? - és van persze egy dögös szatén hódítós is, amiben csak aludni nem lehet. De leginkább vékony pamut pólóban és boxiban alszom. 

Vajon vannak akik mindig pucérul alszanak? Mi a természetesebb? Pucéron aludni, vagy hálóruhában? És ha abban, akkor milyenben?

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr286591407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apácska 2009.10.30. 13:46:13

Szerintem egészséges és természetes pucéron aludni, de manapság nehezen kivitelezhető, az összevissza fűtött lakásban, hideget sugárzó falaknál. Szóval biztosan van olyan fűtési rendszer, ahol minden nap megtehető, meghűlés nélkül. Nekem a hátam érzékeny például, de szerintem azért, mert mindig a hideg falhoz bújok ha melegem van.

72482 2009.10.30. 22:39:56

Meg is haraplak, ha a hideg falhoz bújsz! :) Azért szerencsére az iccaka nagy részét felém bújva töltöd :))) :*

101055 2009.10.31. 14:16:40

Jót derültem, Ezt most itt beszéltétek meg????

72482 2009.10.31. 19:54:13

Hát persze :) De az is hozzá tartozik, hogy éjszaka néha Apa felébred és álmában reflexből takargat. Engem :))))))) mert kitakarózom, ha melegem van :))))))
süti beállítások módosítása