akarmi2

akarmi2

Hogyan termesszünk papagájt magról?

2010. augusztus 10. - Missred

 

 

Na ugye, hogy ugye?

Kicsit nem figyelek és egy egyszerű cikk címe mivé változik? Ugyanis közben tévét lestem és ezt olvastam... Fel is kaptam a fejem, aztán nagy kacagás fogott el. A cikk címe ugyanis: Hogyan termesszünk papaját magról?

De ugye, hogy az én verzióm sokkal jobb? Ha én újságíró volnék, néha direkt elírnám a címet, hogy többen felkapják a fejüket

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr566591481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

167488 2010.08.10. 19:41:32

Tényleg jobb. :-)))
süti beállítások módosítása