akarmi2

akarmi2

Kulcs

2012. január 15. - Missred

 

Egyik nap jövök be hátul a lépcsőházba, a lépcső tetején szinte összeütközök egy fiatal, szőke lánnyal, ahogy nyitja az ajtót. Tartja a kulcsait a tenyerében és sietősen kérdi, hogy szerintem melyik kulccsal kell kimenni az első kapun?

Néztem rá nagy hülyén, mit akar? Milyen kulccsal? És mégis miért kellene a kapuhoz belül kulcs? De nagy bölcsen csak ennyit mondtam: A kilinccsel!

Szóval: én is szőke vagyok, de csak festett ;) és igen, van aki belül is szőke

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr316591537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása