akarmi2

akarmi2

Kedd

2009. február 10. - Missred

 

 Vasárnap befestettem a hajam. Persze ilyenkor még az a kevés hullám is kinyúlik, ami van benne. Az eredmény? Szín oké, fazon otthon kit érdekel. De hétfőn reggel??? Ahh..
Mit vétettem? Nem elég, hogy az éjfél utáni elalvás miatt nyúzottan ébredtem, az arcomon dekoratív absztrakt kispárna-minta díszelgett. A szemem alatt karikák. Japersze... vannak trükkök, de ki a fenének jut eszébe vasárnap éjjel, hogy nedves vattapamacsokat pakoljon a fagyasztóba, amit majd hétfőn hajnalban a szeme alá szoríthat félálomban, zuhanyzás megmiegymás közben, hogy eltűntesse a karikákat? Na nekem nem

Szerencsére még sötét van, amikor beérek, meg úgyis a hátsó lépcsőn jövök fel, így senkivel sem találkozom, míg beosonok az ajtómon.  Egy kis smink majd megoldja. Aztán mikor idebent újfent tükörbe néztem, azt láttam, hogy a jószínűvé vált hajam úgy lapul a fejemre, mintha úszósisak lenne rajtam. Jajj! Elkezdtem motozni a táskámban, de a hajlakkom otthon maradt. Ollé! Na kutattam tovább, mire találtam két csatot. Valahogy próbáltam kicsit megnedvesíteni és úgy beletupírozni, gyorsan belenyomtam a csatokat, hogy kihúzzam vele délutánig. Gondoltam majd nem sokat mászkálok a folyosón, nehogy mások szívinfarktusban kimúljanak   Ez kész. Na egy kis smink. Nem sok. Elvégre hétfő volt... vagymi.  De színt nem volt kedvem feltenni, de hogy egy kis színt vigyek a hétfőbe, előkaptam a csillámos zseléceruzát. Két vonás, csillámlás. Egész nap potyog majd a csillám, de kit érdekel ez hétfőn? Valahogy kibekkeltem aztán a napot.

Ma reggel az egyik főnököm kétszer is bekukkantott hozzám. Egyszer átköszönt a szomszéd szobából. Egyszer pedig benézett és azt kérdezte, hogy tegnap este valami programom volt, készültem-e valahová, hogy olyan szép voltam, meg csillogtam?
Wow! Leesett az állam és zavaromban persze magyarázkodni kezdtem, de minek? Igazából valami frappánsat kellett volna válaszolnom  Mindenesetre annyira inspiratív volt a dicséret, hogy ma is előkaptam a sminkes tatyómat és nagyon lazán, szolídabban, mint tegnap, egy kis színt varázsoltam magamra. Tulajdonképpen ennyit minden nap megtehetnék magamért. Is

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr406591331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása