akarmi2

akarmi2

Macik

2010. július 31. - Missred

 

Néha (sokszor) előbújik a gyermeteg lelkem. Múltkoriban vásároltam egy fedőlakkot (körömlakkot) és ebben az édes kis zacsiban kaptam. Semmire sem lehet használni, valószínűleg az idő múltával úgyis a szemétben végzi majd. De sajnálni fogom. Ezért beledugtam egy borítékot és úgy fotóztam le, hátha így megmarad az utókornak.

Nekem nagyon tetszik

másik oldalaegyik oldala

 

Cuki, mi?

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr326591479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

97511 2010.08.08. 00:41:11

Tényleg aranyos. Még ilyet nem is láttam. Ha adhatok egy tippet, én a hasonlóan szép kis zacsikat el szoktam rakni a fiókomba, és utazáskor ebbe teszem a zoknikat, vagy a fehérneműt. Aztán ha gyűrődik, használódik, nem sajnálom annyira kidobni. Vagy fotókat tartok benne. Azokat, amelyek valami ok miatt nem kerülnek albumba. Egy nagy dobozban vannak, de mégis külön.

72482 2010.08.08. 21:10:37

Tényleg jó ötlet! A dobozt mindenképpen megfontolom, mert szép ajándékos zacsikat én is ,,gyűjtök'', vagy inkább csak nem dobom ki őket. Kellene nekik egy hely. Csak azt nem tudom, hova fér el még egy doboz... Rémes, hogy ketten is ki tudunk nőni egy lakást :))))
süti beállítások módosítása