akarmi2

akarmi2

Takarékosan

2009. február 17. - Missred

 

 Régen, tán mikor bekerült az országba, rendszeresen előfizettünk a Riders Digest folyóiratra. Így minden hónapban jött és mi minden hónapban érdekes, megdöbbentő, vicces, komoly, tudományos, stb. cikkeket olvashattunk.  Aztán valahogy egy időre elkopott, mert mintha ellaposodott volna a tartalom. De most úgy döntöttünk Apával, hogy újra előfizetjük. Ezt a nem is egészen hatszáz forintot igazán kibírjuk minden hónapban. Káros szenvedélyünk nekünk nincs, így a családi kasszába bele kell férjen ennyi szórakozás.

Azért arra is gondoltunk, hogy ha mi elolvastuk, akkor tovább is adjuk. Anyukám pl. nagyon örült neki, mikor újságoltam, hogy megint lesz újság. Ma meg szöget ütött a fejembe, hogy ha ők is elolvasták, akkor Apa szüleinek is elvisszük, hátha őket is érdekli ez a sok minden a világból.

Egyébként az e havi szám elején éppen Barack Obama szerepel. Kíváncsi voltam a vele készült interjúra. Nagyon jó kis cikk kerekedett belőle és élveztem egy intelligens ember szavait olvasni.

Simsi! Te is eszembe jutottál, amikor a napos oldalon amolyan gyerekszáj-sztorikat olvastam. A fiad sok-sok megnyilvánulása méltán kerülhetne oda! Komolyan el kéne rajta gondolkodnod, hogy beküldj egy párat 

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr496591333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

simsi 2009.02.20. 23:07:30

Igen, igen...a Nők lapjába is hányszor be akartam küldeni, aztán valahogy mégse jött össze... Pedig épp a napokban volt a kezemben a régi naplószerűség, amibe a gyerekeim megnyilvánulásait írtam le. Rengeteget el is felejtettem belőle, ilyenkor látom, hogy mennyire jó ötlet volt annakidején papírra vetni ezeket. A Riders D-t én is szerettem olvasni régen, aztán valahogy nálam is elmaradt. De lehet, hogy most ismét bele fogok olvasni :-))
süti beállítások módosítása