akarmi2

akarmi2

Soft Toys AID by IKEA

2009. november 15. - Missred

Ezt meg kell néznetek!

 

Nem tudom, miért csak most bukkantam rá. Illetve tudom: azért, mert most akptam hírlevelet az IKEÁtól és felhívták a figyelmem a puha állatfigurákra, amiknek az árából darabonként 1 euróval támogatják az UNICEF oktatási alapját. 

Nekem sem kellett több,  rögtön megnéztem az oldalt, és amit találtam... hát rohantam Apához, hogy nézze meg, és szégyelljük is magunkat, hogy a múlt héten nem vettük meg a kis plüsspatkányokat, amik annyira tetszettek.

De a lényeg, hogy csatlakoztam egy zsiráffal az énekló kórushoz, és ő a Bodzavirág névre hallgat. Rá lehet keresni, meg lehet lesni, hogy milyen ügyesen táncoltattam meg a kis jószágot! Mindeközben nagyon jól mulattam

Itt <--lehet megnézni és csatlakozni a kórushoz.Vagy klikk a képekre. 

 


 
 Bodzavirágnak lett testvére is, mégpedig Nektarin    

Nektarin, az édes kis viziló :))))))))))

Aztán lett még egy, Motkány patkány

 

Nagyon laza Motkány patkány :)))))))))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://akarmi2.blog.hu/api/trackback/id/tr926591411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

101055 2009.11.19. 21:01:19

Megkerestem Bodzavirágot. Nagyon édes és micsoda lábtechnikája van :)))

72482 2009.11.20. 12:49:56

Szia Polla :) Nem is újságoltam, hogy lett egy testvére Bodzavirágnak: Nektarin. Csak így. Na tőle még én is behasalok :))))))))))))))
süti beállítások módosítása